برگزاری سلسله جلسات آموزشی اولویت اصلی کانون صدیقه اطهر 
برگزاری سلسله جلسات آموزشی اولویت اصلی کانون صدیقه اطهر 

برگزاری سلسله جلسات آموزشی اولویت اصلی کانون صدیقه اطهر 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: یکی از اولویت های اصلی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر در طول سال، برگزاری سلسله جلسات آموزشی است.
شناسه خبر : 1037761 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

حجت الاسلام «محمد تقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: یکی از اولویت های اصلی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر در طول سال، برگزاری سلسله جلسات آموزشی است.


امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) جیرفت افزود: در این سلسله جلسات که ویژه گروه های سنی نوجوانان است آموزش هایی در زمینه های قرآن، احکام، اخلاق و امام مهدی شناسی ارائه می شود.


وی بیان کرد: در بخش آموزش قرآن کریم از ابتدای سال جاری تاکنون تفسیر نور از حجت الاسلام محسن قرائتی آموزش داده شده و در بخش آموزش اخلاق نیز نوجوانان با سبک زندگی اسلامی آشنا شده اند.


حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: جلسات آموزشی امام مهدی شناسی نیز شامل آشنایی نوجوانان با شرایط یاری امام زمان (عج) و شاخص های یک منتظر واقعی است.



امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) جیرفت ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی از ابتدای سال تاکنون سلسله جلسات آموزشی به صورت حضوری و یا مجازی برگزار شده است.


وی اظهار کرد: هر ساله پس از پایان سلسله جلسات آموزشی، مراسم اختتامیه این جلسات با معرفی برترین های این جلسات برگزار شده و امسال با توجه به شرایط کرونایی با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


حجت الاسلام سعیدی در خاتمه تاکید کرد: هدف از برگزاری سلسله جلسات آموزشی، علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، ترویج سبک زندگی اسلامی، ترویج معارف قرآن کریم، ترویج فرهنگ مهدویت و در نهایت تربیت نوجوانانی مومن، متعهد و زمینه سازی برای ظهور است.

پایان پیام/ 586